emilliasblogg

Alla inlägg under mars 2011

Av Emilia Lindgren - 31 mars 2011 19:38

 

Hej idag har jag varit med Felicia & Lydia . Idag har jag somsakt varit med felicia och lydia , och när vi kom hem så åt vi sen gick vi ner och spelade lite spel på felicias rum , sen gick jag och lydia hem för att vi skulle på fotbolls träning och felicia skulle på ridning heejjjdåå

Av Emilia Lindgren - 22 mars 2011 17:21

        Heejjlloo :)


Här är bilder från Idre som jag lovade   


Men nu ska jag till Innebandy , heejj dåå :)

Av Emilia Lindgren - 20 mars 2011 08:30

 

Hejj nu är jag äntligen hemma ! Jag kom hem ungifär kl halv 3 i lördas eller igår .

Det var skönt att komma hem och träffa hundarna och lägga sig i sin egna säng .

Men det är ju inte så roligt att åka hem nr man har hafft det så roligt .

Vi har hafft klarblå himmel varje dag förutom freda för då var det monligt , men det har varit värds bäst . Men ni får ha det så bra !

Men det kommer att komma ut lite bilder sen från idre , men jag har inte hunnit ladda upp dom ännu men var inte oroliga jag ska ladda up några bilder :)


Men ni får ha det så bra !!


Puss o Kram Emilia ;)

Av Emilia Lindgren - 19 mars 2011 14:53

  


Lakers nuu :)

Av Emilia Lindgren - 1 mars 2011 16:42

  

Hejsan alla läsare :)

Idag har jag ju gått i skolan och på morgon hade vi typ Matte sen gick vi på kören ( tråkigt ) sen efter det så hade vi svenska . Sen efter det så åt vi och sen efter det så hade vi SO och Engelska sen efter det så hade vi Bild sen efter det så hade vi några redovisningar på ett landskap som man typ har jobbat med det i 2 veckor och det var jag som redovisade. Efte skolan så var jag med en kompis som heter Nina och det va roligt men nu ska jag nog göra lite läxor.


Men ni får ha det så bra :)

PUSS & KRAM Emilia


Presentation


Hejsan Hoppsan fallerallera !

Det är jag som är Emilia och driver denna blogg !
Jag är en tjej på 10 år och är rättså ny på det här med och blogga .
På fritiden spelar jag fotboll & innebandy .

P.S designen är gjord av min storasyster johanna ! D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken är din favoritfärg ?
 RÖD
 BLÅ
 GRÖN
 GUL
 SVART
 VIT
 ORANGE
 BRUN
 LILA
 ROSA
 TURKOS
 LIMEGRÖN

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards