emilliasblogg

Alla inlägg under februari 2011

Av Emilia Lindgren - 28 februari 2011 18:11

Tröja på H&M

Linne på JC

Jeans på H&M


  

Av Emilia Lindgren - 27 februari 2011 18:07

                    


Hejsan alla läsare :)


Här är lite bilder som Jag och Hedda pedda har tagit (:


Men ni få ha det så bra så kanske vi ses någon gång ute i värden :):)

Av Emilia Lindgren - 27 februari 2011 09:30

bästavän & jag...  

 

Hejsan Alla Läsare !

Idag ska jag spela innebandy match i alvesta .

Sen efter innebandyn så ska jag väll inte göra så mycket kanske vara med någon kompis.


men ni får ha det så bra hejjjddååååå  


Av Emilia Lindgren - 26 februari 2011 11:27

  


Helloo


Idag nu klockan ett så ska jag på fotbolls träning :)

Men det kommer faktist bli kul för jag har inte tränat fotboll på jätte länge !


Men ni få ha det så bra !


PUSS & KRAM Emilia !

Av Emilia Lindgren - 24 februari 2011 18:22


Här kommer mitt första videoklipp här på bloggen !

Titta och njuut :)

Av Emilia Lindgren - 23 februari 2011 21:10


Hejsan denna låten tycker min kompis är rolig ! :)


hej då !


Av Emilia Lindgren - 22 februari 2011 12:12

Hejsan :)


Idag har jag varit med en kompis eller jag är med henne nu.

och vi sitter och bloggar lite vid datorn.

Men nu tänkte jag faktist börja med att lägga in ett video klipp varje gång

jag gör ett inlägg !

Men här är en bild som vi har hittat på en hemsida !  

Av Emilia Lindgren - 21 februari 2011 11:48

            


Hejsan Alla Läsare !


Igår så va jag på lakers som varje match !

men igår var Johanna med och hon tog massor med bilder så jag skulle bara lägga in´lite bilder nu på min blogg !

Men så att ni vet så är det bara att fråga om ni vill något !

Men ha det så bra hejdåå ! :)


Presentation


Hejsan Hoppsan fallerallera !

Det är jag som är Emilia och driver denna blogg !
Jag är en tjej på 10 år och är rättså ny på det här med och blogga .
På fritiden spelar jag fotboll & innebandy .

P.S designen är gjord av min storasyster johanna ! D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken är din favoritfärg ?
 RÖD
 BLÅ
 GRÖN
 GUL
 SVART
 VIT
 ORANGE
 BRUN
 LILA
 ROSA
 TURKOS
 LIMEGRÖN

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards