emilliasblogg

Alla inlägg under januari 2011

Av Emilia Lindgren - 30 januari 2011 10:24

  


Hejsan Detta är min favorit spelare i LAKERS

jag är på varje match asso med pappa då

Men nu ska jag gå och göra mig iodning ;)


Men vi ses ;)   P.S Han är bäst (Y)

Av Emilia Lindgren - 29 januari 2011 20:36

          


hejsan , idag har jag varit på innebandymatch oc vi vann med 1-8 (L)

och sen efter innebandy matchen så va jag och Elin och vi hade kulit :)

men nu är johanna hos en kompis så man har inget att göra men nu har man det skönt baa lungt och skönt , Men hejdå nu ska jag fixa och trixa lite med min blogg :)


  

AAdddjjjöööö :) 

Av Emilia Lindgren - 27 januari 2011 17:09

Hejan alla bloggare   


Idag har jag varit i skolan såklart!

Sen efter skolan så var jag med Felicia, Julia, Lydia, Nina, Julia B, Maja !

Och vi hade skit kul ( Hehehe... )


Men nu 7.15 Eller jaa..

då ska jag på innebandy träning , och det kommer bli kulit !

Asso hela dan har bara varit skit kul( förutom skolan )


Men hejdå !!   

Av Emilia Lindgren - 25 januari 2011 20:21

        


Helloojj !!


Idag har jag varit hemma :(

Men jag mår bra nu så jag ska gå imorgon i skolan :)

Och det kommer att bli roligt att träffa kompisar sen efter skolan så ska nog jag vara med Hugo,kapser och Julia (L)


Men nu ikväll har mamma och jag och johanna bakat(Bullar)

Och det blev jätte goda ; <3


Men hejsvejs ;)


// Emilia //

Av Emilia Lindgren - 25 januari 2011 09:10

  


Hejjsan !!


Idag är man ju hemma igen, jag har ingen feber eller något

mamma sa bara att jag var tungen att vara hemma så jag

inte behövde gå hem från skola om att må dåligt så jag är

hemma här och bara tar det lungt men jag kan endå BLOGGA !

Men Hejsavejs ;)

// Emilia //

Av Emilia Lindgren - 24 januari 2011 18:35

  


Heejj !


Här har vi julia och lilla jag

jag sa ju att jag skulle fixa en bild på henne också

för att ni vet ju att Emilia fixar ALLT ! :)


// EMILIA //

Av Emilia Lindgren - 24 januari 2011 18:30

  


Helloo den här bilden är sen förraförra årets fördisco !

Eskänn SNYGGA BRUDAR MAN HAR !! <3


Men lilla Julia är inte med men det ska vi nog fixa !

Av Emilia Lindgren - 17 januari 2011 17:14

  



helloo !


Idag har jag inte gjort så mycket, gått i skolan och det var super tråkigt

Sen efter skolan så va jag med Julia, och vi åt och sen hjälpte hon mej med min läxa för att hon hade redan gjort den så ja hon hjälpte mej !



Men då får ni ha det så bara så i ses !


// Emilia//

Presentation


Hejsan Hoppsan fallerallera !

Det är jag som är Emilia och driver denna blogg !
Jag är en tjej på 10 år och är rättså ny på det här med och blogga .
På fritiden spelar jag fotboll & innebandy .

P.S designen är gjord av min storasyster johanna ! D

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vilken är din favoritfärg ?
 RÖD
 BLÅ
 GRÖN
 GUL
 SVART
 VIT
 ORANGE
 BRUN
 LILA
 ROSA
 TURKOS
 LIMEGRÖN

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards